Aanbod

Waar kan ik je mee helpen?

Hieronder zie je een overzicht van de verschillende onderwerpen waar ik je bij kan helpen. Lees ze rustig door en laat het me weten als je vragen hebt. 

De begeleiding kan zowel een quick scan zijn van 1,5 uur of één of meerdere sessies van 2-3 uur per keer. 

Spullen… iedereen heeft ze. De een wat meer dan de ander.

Vaak komen ze overal vandaan. In de meeste gevallen koop je ze zelf, in andere gevallen krijg je ze van anderen, bijvoorbeeld van een overleden dierbare. Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, totdat je het overzicht verliest, vaak dingen kwijt raakt en niet meer ziet waar je moet beginnen met opruimen.

Als je niet meer ziet waar je moet beginnen met opruimen, is de kans groot dat je er helemaal niet meer aan begint. Maar, als je niet begint, wordt het ook niet beter. Je bent beland in de bekende vicieuze cirkel. 

 

 

Hoe ik daarbij kan helpen?

Samen gaan we kijken naar welke spullen er moeten blijven en hoe we die het beste kunnen opbergen.

De klok en de to-do lijst. Voor veel mensen zijn het de twee grootste vijanden. 

We moeten zoveel. Tijd goed indelen is heel lastig. Er is geen standaard truc voor om het probleem van te weinig tijd even te “fixen”. Waarschijnlijk stroomt je zeldzame, maar o zo geliefde, vrije dag snel vol met tussendoortaakjes. Een brief posten, toch maar even de loodgieter bellen, fiets naar de fietsenmaker brengen, onderhoudsbeurt voor de auto, naar de tandarts, kapper etc. Als je kinderen hebt, loopt alles rondom de kinderen ook door op je vrije dagen of wanneer je ziek bent. 

 

Hoe ik daarbij kan helpen?

Samen gaan we kijken naar hoe je je tijd beter in kunt delen, zodat je niet meer hoeft te rennen en te vliegen.  

De administratie bijhouden. Niet iedereen vindt het even leuk of is er goed in. Toch zullen betalingen gedaan moeten worden om schulden (of erger: huisuitzetting) te voorkomen. Heb je al betalingsachterstanden, wacht dan niet te lang met het inschakelen van hulp. 

Je hoeft je nooit te schamen om hulp van een professional in te roepen. Professionals hebben allemaal een geheimhoudingsplicht. 

 

Hoe ik daarbij kan helpen?

Als we aan de slag gaan met je administratie, doen we dat aan de hand van een stappenplan. Uiteraard wordt alles besproken en toegelicht op het moment van het intakegesprek. We gaan samen aan de slag, ik stel de juiste vragen en help je als je het lastig vindt om een keuze te maken. Daarna zul je, als dat lukt, zelf verder gaan. Je zult zien dat het je heel veel rust gaat geven als je overzicht hebt en kunt houden over je financiën.

Heb je nog geen digitale administratie?

Denk dan eens aan de administratie opstartservice.

E-mail is een van de snelste manieren van communicatie. En een van de belangrijkste om niet in te verzuipen. Voor je het weet, zit je mailbox vol met nieuwsbrieven, korte berichtjes, heen en weer mailtjes om een afspraak te maken met iemand, of juist belangrijke zaken en facturen. Lukt het je niet om overzicht te houden in je e-mailbox? Neem dan snel contact met me op.

 

Hoe ik daarbij kan helpen?

We gaan samen een systeem opzetten wat voor jou werkt, zodat je terug kunt vinden wat je nodig hebt en je inbox elke dag leeg is. 

Onze computers hebben tegenwoordig héél veel opslagruimte en dus bewaren we vaak alles. Uitzoeken en weggooien is veel werk en zolang de computer niet aangeeft dat hij vol is, past er nog meer bij. Maar hoeveel van die bestanden heb je écht nodig? Hoeveel versies van dat ene document moet je bewaren? Zijn er nog andere manieren om toch bij de informatie te kunnen die in die bestanden staat? 

Dit geldt natuurlijk vooral voor zakelijke computers, maar net zo goed voor privécomputers.

 

Hoe ik daarbij kan helpen?

We maken samen een stappenplan en een logische mappenstructuur. Op die manier zul je je bestanden logischer op kunnen ruimen en makkelijker terug kunnen vinden. De kans dat je dingen meer dan 1x opslaat, wordt zo veel kleiner.

Foto’s uitzoeken is een enórme klus. Helemaal in het digitale tijdperk waar we nu in leven. Vroeger brachten we een fotorolletje weg en moesten we 4 dagen wachten op de foto’s. Nu, zoveel jaren later, schiet je er 800 tijdens een weekje vakantie en die 800 moeten allemaal bewaard blijven. Of komen op de digitale stapel “ooit nog uitzoeken”.

Herkenbaar? 😉 Je bent niet de enige. Iedereen maakt foto’s met de mobiel. Het aantal foto’s op de computer loopt in een supersnel tempo op.

 

Hoe ik daarbij kan helpen?

Ik help je graag met het uitzoeken van je foto’s en het opzetten van een systeem waarin je alles weer terug kunt vinden.

 

Verhuizen is enorm stressvol. De meeste mensen beseffen pas dat ze hulp nodig hebben als ze midden in de chaos zitten. Ga je binnenkort verhuizen en zie je er tegenop? Laat mij je helpen.

Hoe?

Samen maken we een plan van aanpak en bespreken we de inhoud van mijn Supertoffe(l) Verhuiswerkboek. Waarschijnlijk kom je daar al een heel eind mee. Het verhuiswerkboek bestaat uit een e-book en diverse checklists in Excel die je helemaal naar je eigen situatie kunt aanpassen. Mijn persoonlijke begeleiding kan variëren van af en toe even een half uurtje sparren tot samen in- en uitpakken of de volledige coördinatie. Net waar je behoefte aan hebt.

Wil je meer info over het verhuiswerkboek of het bestellen? 

Stuur me dan even een mailtje. Door een error is de pagina tijdelijk niet beschikbaar.

Naast professional organizer ben ik ook interieurstylist. Mijn andere bedrijf heet Toffel Interieuradvies. Ik help je met de meest uiteenlopende vragen. Samen denken we na over de perfecte oplossing. Na 1 à 2 uur heb je weer een hoofd vol nieuwe ideeën. 

Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om de coachingssessies te combineren met 1 of meerdere interieur brainstormsessies. Op die manier heb je na het traject niet alleen een opgeruimd huis, maar ook een plek waar je je helemaal fijn voelt, omdat het óók klopt qua sfeer en kleuren.

Natuurlijk hoef je niet in één keer hele dure aankopen te doen, een interieur moet groeien. Maar met een plan heb je wel wat om naartoe te werken. 

 

Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om de coachingssessies te combineren met 1 of meerdere interieur brainstormsessies. Op die manier heb je na het traject niet alleen een opgeruimd huis, maar ook een plek waar je je helemaal fijn voelt, omdat het óók klopt qua sfeer en kleuren.

Natuurlijk hoef je niet in één keer hele dure aankopen te doen, een interieur moet groeien. Maar met een plan heb je wel wat om naartoe te werken.  

Heb je zelf een idee voor een bepaalde manier van begeleiding? Dan hoor ik het graag.

Contactformulier