Werkwijze

Ordners

Mijn werkwijze bestaat uit 4 stappen. 

Hieronder leg ik mijn werkwijze kort uit.

De stappen staan vast, de invulling van de pakketten kan altijd variëren. 

Heb je een speciaal verzoek? Neem gerust contact met me op om de mogelijkheden te bespreken. 

 

Stap 1: Intake

Nadat je contact met me hebt opgenomen, maken we een afspraak voor het intakegesprek. Dit gesprek vindt plaats aan huis en is gratis en vrijblijvend. Als we het traject samen aangaan, is een wederzijdse klik belangrijk. We bespreken wat er gedaan moet worden, hoe we dat gaan doen en stellen doelen vast.

Stap 2: Plan van aanpak, offerte

Na het intakegesprek maak ik een inschatting van het aantal uren en stel ik een offerte op met een plan van aanpak. Na akkoord bespreken we wanneer we samen aan de slag gaan.

Stap 3: De uitvoering

Praktische sessies duren minimaal 2 en maximaal 3 uur per keer, omdat het behoorlijk intensief kan zijn. Belangrijk om te weten, is dat ik als professional organizer niets te zeggen heb over jouw spullen. Je beslist altijd zelf over wat er mee moet gebeuren. Ook ben jij degene die het werktempo bepaalt. 

Stap 4: Afronding & evaluatie

Wanneer we het doel bereikt hebben, ronden we het traject af.
Tijdens onze laatste werkafspraak bespreken we hoe je het resultaat het beste kunt behouden. 
Ook bespreken we of je nog nazorg wilt en in welke vorm je dat zou willen. Ik zal na ongeveer 4 weken contact opnemen om te informeren hoe het gaat.

Tarieven op maat

In principe zijn alle begeleidingstrajecten maatwerk. Heb je een klus waarvan je denkt dat je met een paar uur een heel eind kunt komen, dan kun je ook kiezen voor een van onderstaande pakketten. Het zijn slechts voorbeelden, in overleg is vrijwel alles mogelijk. 

Bij het Mix & Match pakket kun je opruimsessies combineren met interieuradvies.

Small

1 opruimsessie (2 uur)
130
  • Intakegesprek
  • 2 uur opruimen

Medium

12 uur begeleiding
780
  • Intakegesprek
  • 4 opruimsessies á 3 uur per keer
  • Contact via e-mail
Meest gekozen

Large

30 uur begeleiding
1950
  • Intakegesprek
  • 10 opruimsessies á 3 uur per keer
  • 45 min support via Skype/telefoon
  • Aanschaf organizing materialen
  • Mondelinge interieurtips
  • Contact via e-mail

Mix & Match

Combinatie opruimen & interieuradvies
Offerte
  • Wil je opruimsessies combineren met interieuradvies, omdat je bijvoorbeeld ook van plan bent om een nieuwe keuken te plaatsen of de vloer te vervangen, dan maak ik graag een offerte. Ik kom graag langs voor een uitgebreid intakegesprek. Tijdens dit intakegesprek leg ik uit hoe de brainstormsessies (interieur) en de opruimsessies in zijn werk gaan en bepalen we samen hoeveel sessies er nodig zijn.
Genoemde bedragen zijn inclusief btw.
Bij meer dan 50 km enkele reis (vanaf postcode 7214 CG, 20) worden reiskosten berekend à €0,30 per km.