Werkwijze

Ordners

Mijn werkwijze bestaat uit 4 stappen. 

Hieronder leg ik mijn werkwijze kort uit.

De stappen staan vast, de invulling van de pakketten kan altijd variëren. 

Heb je een speciaal verzoek? Neem gerust contact met me op om de mogelijkheden te bespreken. 

 

Stap 1: Intake

Nadat je contact met me hebt opgenomen, maken we een afspraak voor het intakegesprek. Dit gesprek vindt plaats aan huis en is gratis en vrijblijvend. Als we het traject samen aangaan, is een wederzijdse klik belangrijk. We bespreken wat er gedaan moet worden, hoe we dat gaan doen en stellen doelen vast.

Stap 2: Plan van aanpak, offerte

Na het intakegesprek maak ik een inschatting van het aantal uren en stel ik een offerte op met een plan van aanpak. Na akkoord bespreken we wanneer we samen aan de slag gaan.

Stap 3: De uitvoering

Praktische sessies duren minimaal 2 en maximaal 3 uur per keer, omdat het behoorlijk intensief kan zijn. Belangrijk om te weten, is dat ik als professional organizer niets te zeggen heb over jouw spullen. Je beslist altijd zelf over wat er mee moet gebeuren. Ook ben jij degene die het werktempo bepaalt. 

Tussen de sessies door ontvang je opdrachten als een soort stok achter de deur. Dit is niet verplicht, je mag hier zelf voor kiezen.  

Natuurlijk houden we tussendoor contact en kun je je voortgang delen en vragen stellen als je daar behoefte aan hebt. 

Stap 4: Afronding & evaluatie

Wanneer we het doel bereikt hebben, ronden we het traject af.
Tijdens onze laatste werkafspraak bespreken we hoe je het resultaat het beste kunt behouden. 
Ook bespreken we of je nog nazorg wilt en in welke vorm je dat zou willen. Ik zal na ongeveer een maand contact opnemen om te informeren hoe het gaat.

Tarieven op maat

In principe zijn alle begeleidingstrajecten maatwerk. Heb je een klus waarvan je denkt dat je met een paar uur een heel eind kunt komen, dan kun je ook kiezen voor een van onderstaande pakketten. Het zijn slechts voorbeelden, in overleg is vrijwel alles mogelijk. 

Bij het Mix & Match pakket kun je opruimsessies combineren met interieuradvies.

Small

1 opruimsessie (2 uur)
130
  • Intakegesprek
  • 2 uur opruimen
  • Evaluatie en nabespreking

Mix & Match

3 sessies naar keuze te combineren
375
  • Intakegesprek
  • 2 x 2 uur opruimen en 1 uur interieuradvies óf
  • 2 x 1 uur interieuradvies en 1 x 2 uur opruimen
  • Opdrachten om mee aan de slag te gaan als stok achter de deur (optioneel)
  • Uitwerking van de tips per e-mail na elke sessie
  • Contact via e-mail
  • Evaluatie en nabespreking
Meest gekozen

Large

+/- 8 uur begeleiding
550
  • Intakegesprek
  • 4 opruimsessies á 2 uur per keer
  • Opdrachten om mee aan de slag te gaan als stok achter de deur (optioneel)
  • Uitwerking van de tips per e-mail na elke sessie
  • Contact via e-mail
  • Evaluatie en nabespreking