Werkwijze

Ordners

Mijn werkwijze bestaat uit 4 stappen: 

Stap 1: Intake

Nadat je contact met me hebt opgenomen, maken we een afspraak voor het intakegesprek. Dit gesprek vindt plaats aan huis en is gratis* en vrijblijvend. Als we het traject samen aangaan, is een wederzijdse klik belangrijk. We bespreken wat er gedaan moet worden, hoe we dat gaan doen en stellen doelen vast. Goed om te weten, is dat ik een geheimhoudingsplicht heb. Alles wat we bespreken, blijft tussen ons.

*Het intakegesprek aan huis  is gratis binnen een straal van 30 km rondom Epse. Zie de pagina tarieven voor meer info en andere opties.

Stap 2: Plan van aanpak, offerte

Na het intakegesprek maak ik een inschatting van het aantal uren en stel ik een offerte op met een plan van aanpak. Na akkoord bespreken we wanneer we samen aan de slag gaan.

Stap 3: De uitvoering

Praktische sessies duren 2 of 3 uur per keer, dat hangt van jouw vraag af. Belangrijk om te weten, is dat ik als professional organizer niets te zeggen heb over jouw spullen. Je beslist altijd zelf over wat er mee moet gebeuren. Ook ben jij degene die het werktempo bepaalt. 

Stap 4: Afronding & evaluatie

Wanneer we het doel bereikt hebben, ronden we het traject af.
Tijdens onze laatste werkafspraak bespreken we hoe je het resultaat het beste kunt behouden. 
Ook bespreken we of je nog nazorg wilt en in welke vorm je dat zou willen. Ik zal na ongeveer 4 weken contact opnemen om te informeren hoe het gaat.

Heb je vragen? Neem gerust contact met me op.